"Honnan tudom, hogy a rendelésemet megkapta-e az áruház?"
Rendelése véglegesítését és elküldését követően a Tranzitshop.hu automatikus e-mail üzenetet küld, amely tartalmazza a rendelés adatait. Kérjük, figyelmesen olvassa el az üzenetet és keresse ügyfélszolgálatunkat, amennyiben bármilyen problémát észlel. (Egyes esetekben a visszaigazoló e-mail késve érkezhet, esetleg a Promóciók vagy a Spam mappába kerülhet.)
Ha rendelése feldolgozása közben bármilyen nehézség merül fel, akkor a Tranzitshop.hu munkatársa kapcsolatba lép Önnel a megadott elérhetőségek valamelyikén. Sikeres feldolgozás esetén a küldemény automatikusan kiszállírásra kerül az Ön által kiválasztott címre, vagy átvételi pontra.
MegértettemA weblap bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel (cookie-kal) gyűjt névtelen látogatottsági információkat. Ha nem engedélyezi őket, számítógépe böngészőjében bármikor beállíthatja a tiltásukat/eltávolításukat.