Termékek visszaküldése és cseréje

ÁRUK CSERÉJE, VISSZAVÉTELE, ELÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

A véletlenül, tévedésből vagy hibásan leadott megrendelések a kiszállítás megkezdése előtt, ügyfélszolgálatunkon keresztül minden következmény nélkül lemondhatóak. Abban az esetben, ha a termék feladásra került, de a vásárló mégis elállna a vásárlástól, akkor kérjük a vásárlót, hogy a futárcégtől tagadja meg a csomag átvételét és így az a vásárlót semmivel sem terhelve visszajut hozzánk.

Abban az esetben, ha a termék nem nyerte el a Vásárló tetszését, csak annyit kell tennie, hogy visszajuttatja a Posta, vagy bármely futárszolgálat közreműködésével a Tranzitshop.hu címére (1037 Budapest, Zay utca 32.) a használatlan terméket. (Személyes cserére a központunkban nincs lehetőség, külön kérésre sem!)

A megrendelés során a vevő élhet a 45/2014. Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Kérjük, hangsúlyozottan vegye figyelembe a következőket:

  • A vevő a szerződéstől az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat ill. kérheti a termék cseréjét.
  • Az elállási jog ill. csere gyakorlásával az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vevőt terhelik.
    FONTOS! Az első csere esetén az újbóli kiküldés költségeit a Tranzitshop.hu átvállalja! (Az egyéni elbírálás jogát fenttartjuk!)
  • Elállás ill. csere esetén a vevő részéről mindig szükséges a vásárlás tényének az igazolása. Ezért, a visszaküldött termékek mellé, minden esetben melléklendő a vásárlásról kiállított számla eredeti példánya. (Javasoljuk egy másolat megtartását!)
  • A visszaküldött áru sértetlenségét a Tranzitshop.hu munkatársa személyesen ellenőrzi és az ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő 15 munkanapon belül átutalja a Vásárló általa megadott bankszámlára. (A cserék feldolgozási ideje megegyezik a hagyományos rendelések feldolgozási idejével.)
  • Fontos! Ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen, eredeti állapotában visszajuttatni áruházunkba, akkor a Tranzitshop.hu nem vállalja a termék visszavásárlását. Ebben az esetben az árut a Vásárló költségére a Tranzitshop.hu visszajuttatja.
  • Amennyiben a Vásárló dobozos terméket vásárolt, abban az esetben a csere és elállás esetén a termék mellett annak dobozát is sérülésmentes állapotban köteles a Vásárló visszajuttatni a Tranzitshop.hu részére.
  • A Tranzitshop.hu követelheti a vevőtől az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

Termék cseréje vagy elállás esetén kérjük a dobozba jelezze egy üres lapon vagy visszáru levél formátumumunkon szándékát, ezzel is meggyorsítva a csere vagy elállás menetét. Abban az esetben, ha nincs lehetősége nyomtatni úgy természetesen kézzel írott formában is elfogadjuk, de szükségünk van arra az információra, hogy pontosan mit szeretne a visszaküldött termékkel (méret csere, más termékre csere vagy esetleg pénzvisszafizetés). Csere esetén mindenképp jelölje meg a csereterméket. A számlázással, adminisztrációval kapcsolatos adatok kitöltésében a számla nyújt segítséget.

FIGYELEM! A terméket a lenti dokumentumban is megadott címre (1037 Budapest, Zay utca 32.) várjuk visszaküldeni a Posta, vagy bármely futárszolgálat közreműködésével!

A Westend Crocs boltban, valamint a postázási címünkön és számlázási címünkön NINCS lehetőség a termékek SZEMÉLYES cseréjére, visszaadására!

 

A szavatossággal webáruházunk felelősséget vállal azért, hogy az eladáskor hibátlan terméket ad át, tehát nincs olyan rejlett hibája, amely csak későbbi fog kiderülni. A szavatossági igényed átvételkor ellenőrizve tudod érvényesíteni, hibás termék esetén azt azonnal cseréljük vagy visszautaljuk a vételárat. Szavatossági probléma esetén a termék cseréjének, visszaküldésének a költségét mi álljuk.

Jótállási igényedet 2 éven belül tudod érvényesíteni minden termékünkre, az első 6 hónapban webáruházunknak kell igazolnia, hogy a termék nem hibásan lett értékesítve. 6 hónapon túl a vásárlónak kell igazolnia, hogy rendeltetés szerű használat mellet a termék hibájából, gyártásából adódóan keletkezett a meghibásodás. Felmerült hiba esetén kötelesek vagyunk a terméket javítani vagy ha nem javítható, akkor cserélni. Természetesen, ha ezek egyike sem lehetséges, akkor visszafizetjük a vételárat.

FACEBOOK